ÚNOR - tvůrčí psaní pro malé spisovatele

Kód: 3221
ZDARMAZDARMA
únor
45 Kč 45 Kč bez DPH

materiál v pdf

Psaní je dovednost, která vyžaduje každodenní praxi! Logošík Vám přináší pomoc v podobě měsíčníku tvůrčího psaní pro 1. Stupeň ZŠ.

Tvůrčí psaní je navrženo tak, aby pomáhalo malým spisovatelům procvičovat myšlenky, které přenášejí na papír.  Pracují s různými styly, které může učitel ovlivňovat volbou.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Psaní je dovednost, která vyžaduje každodenní praxi!

Logošík Vám přináší pomoc v podobě měsíčníku tvůrčího psaní pro 1. stupeň ZŠ. Tento materiál podporuje děti v rozvoji slovní zásoby, myšlení a strukturovaného psaní. Tvůrčí psaní je navrženo tak, aby pomáhalo malým spisovatelům procvičovat myšlenky, které přenášejí na papír. Pracují s různými styly, které může učitel ovlivňovat volbou, a mohou využívat vizuální podporu obrázků k rozvoji popisných schopností.

Obsah materiálu:

  • 40 stran s různými tématy k psaní

  • 20 jedinečných témat pro rozvoj tvořivého psaní

  • 2 verze každého pracovního listu – s pomocnou linkou a bez ní

  • Obrázky na stránkách jako podpora při hledání slov a inspirace

  • Obálka pro vytvoření vlastního časopisu

Cíl materiálu: Tento materiál je navržen pro rozvoj tvořivého psaní u dětí. Umožňuje jim formulovat myšlenky, rozvíjet slovní zásobu a učit se psát souvislé texty na různá témata. Každý pracovní list pomáhá dětem samostatně přemýšlet a tvořit.

Jak materiál používat:

  1. Volba tématu: Učitel nebo dítě si vybere jedno z nabízených témat. Může být zaměřeno na osobní zkušenosti, popisné nebo vyprávěcí psaní.

  2. Podpora slovní zásoby: Obrázky na pracovních listech mohou sloužit jako nápověda k obohacení slovní zásoby.

  3. Samostatná práce: Dítě vyplní pracovní list podle svých možností. Může využít obrázky jako inspiraci nebo psát zcela podle vlastní fantazie.

  4. Kontrola a reflexe: Na konci každého listu je kontrolní seznam, který pomáhá dětem ověřit, zda mají splněné základní požadavky na text (např. čitelnost, úplnost vět, správné použití velkých písmen a interpunkce).

  5. Vytvoření časopisu: Po dokončení několika listů mohou děti vytvořit vlastní časopis. K tomu slouží speciální obálka, na kterou si mohou napsat název a doplnit ilustrace.

Výukový charakter materiálu:

  • Rozvoj samostatného psaní – děti se učí formulovat myšlenky a strukturovat text podle zadaného tématu.

  • Podpora kreativity – díky volbě témat a obrázkovým podnětům mohou děti psát podle vlastní fantazie.

  • Zlepšení jazykových dovedností – děti procvičují pravopis, interpunkci a syntaxi.

  • Rozvoj vyjadřovacích schopností – učí se formulovat souvislé věty a logicky uspořádat text.

  • Vizuální podpora – obrázky napomáhají při hledání slov a inspirují k rozvíjení popisných schopností.

  • Motivace k psaní – možnost vytvořit vlastní „časopis“ motivuje děti k dokončení více pracovních listů.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola