TUŽKUJ - +/- BEZ PŘECHODU DO 20

Kód: 11137
45 Kč 45 Kč bez DPH

materiál v pdf

Detailní informace

Detailní popis produktu

270 tužek - 54 A4 stran příkladů +/- do 20 bez přechodu desítky

Každá karta ve tvaru tužky obsahuje příklad, kde jedno z čísel chybí a je nahrazeno rámečkem. Úkolem dětí je dopočítat chybějící hodnotu a napsat ji do rámečku. Celkem je připraveno 270 takovýchto kartiček, což nabízí širokou škálu cvičení a podporuje opakování a procvičování této dovednosti. Tato aktivita může být velmi užitečná pro učitele i rodiče, kteří chtějí podpořit matematické schopnosti dětí hravou a interaktivní formou. V materiálu naleznete popis osmi aktivit, kde tyto karty využijete (štafeta, poklad, matematické domino, bazar, ranní rutina atd.¨)

Výukový charakter této aktivity je mnohostranný a zahrnuje několik klíčových aspektů efektivního učení:

  1. Zakotvení matematických dovedností: Aktivita se zaměřuje na základní matematické dovednosti, jako je sčítání čísel do 20 bez přechodu přes desítku. Díky tomu pomáhá dětem utvrdit a rozšířit jejich pochopení číselných vztahů a aritmetických operací v kontextu, který je pro ně přirozený a srozumitelný.

  2. Podpora kritického myšlení a řešení problémů: Tím, že děti musí zjistit chybějící číslo v příkladu, jsou vyzývány k logickému uvažování a aplikaci matematických znalostí na řešení problémů. Tato aktivita stimuluje mentální agilitu a podporuje rozvoj strategií pro efektivní řešení úloh.

  3. Zvýšení sebedůvěry: Postupné dokončování úkolů a správné řešení příkladů posiluje sebedůvěru dětí v jejich matematické schopnosti. Pozitivní zpětná vazba a pocit úspěchu jsou klíčové pro budování pozitivního vztahu k matematice.

  4. Interaktivita a zapojení: Aktivita využívá hravý a interaktivní přístup k učení, což zvyšuje motivaci a zapojení dětí. Práce s fyzickými kartami ve tvaru tužek přidává na atraktivitě a podporuje aktivní účast dětí na výukovém procesu.

  5. Flexibilita ve výuce: Sada 270 kartiček nabízí širokou škálu cvičení, což umožňuje učitelům a rodičům přizpůsobit obtížnost a zaměření aktivit aktuálním potřebám a úrovni dovedností dětí. Tato variabilita také zabraňuje monotónii a udržuje učební proces zajímavým a stimulujícím.

  6. Podpora opakování a procvičování: Opakování je klíčové pro osvojení a upevnění nových dovedností. Tato aktivita poskytuje bohaté příležitosti pro opakování a procvičování matematických operací, což je zásadní pro dlouhodobé uchování učiva.

Výukový charakter této aktivity tedy spočívá ve spojení zábavné formy s efektivním učením, které podporuje rozvoj matematických dovedností, kritického myšlení, sebedůvěry a trvalého zájmu o matematiku.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: