DIARAMA - POLÁRNÍ OBLAST

Kód: 11040
29 Kč 29 Kč bez DPH

materiál v pdf

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pracovní listy pro vytvoření dioramy mají významnou roli ve výuce, a to z několika důvodů:

Rozvíjejí kreativitu: Pracovní listy podporují žáky ve vytváření vlastních nápadů a konceptů pro dioramu. Tím se podněcuje jejich kreativita a schopnost přemýšlet o vizuální reprezentaci daného tématu.

Podporují výukový proces: Pracovní listy mohou obsahovat pokyny, návody a otázky, které vedou žáky k hlubšímu porozumění učiva. Mohou například obsahovat otázky k historickým událostem, biologickým jevům nebo literárním dílům, což napomáhá zapojení žáků do vzdělávacího procesu.

Rozvíjejí motorické dovednosti: Při vytváření dioram mohou žáci pracovat s různými materiály, jakými jsou papír, lepidlo, barvy a další. Tím rozvíjejí své jemné motorické dovednosti a schopnost manipulace s různými materiály.

Podporují týmovou práci: Vytváření dioram může být skvělou příležitostí pro týmovou práci. Pracovní listy mohou obsahovat úkoly, které žáci musí řešit společně, což posiluje jejich schopnost spolupráce a komunikace.

Vytvářejí vizuální reprezentaci učiva: Dioramy jsou vizuálním prostředkem pro reprezentaci a interpretaci učiva. Pracovní listy pomáhají žákům plánovat a organizovat své myšlenky tak, aby jejich diorama korelovala s učivem

DIARAMA POLÁRNÍ OBLASTI

Tento konkrétní projekt propojuje více vzdělávacích oblastí a nabízí žákům příležitost zkoumat, porozumět a prezentovat informace prostřednictvím kreativního vytváření dioramy. Kromě toho poskytuje prostor pro diskusi a uvědomění si globálních otázek spojených s klimatickými změnami a zachováním biodiverzity v odlehlých oblastech světa.

Vytvoření dioramy polární oblasti s zvířaty může být využito ve výuce na základní škole v České republice v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem (RVP) především v následujících oblastech:

1.Biologie a Přírodověda:
Témata:

  • Studium životního prostředí polární oblasti.
  • Přizpůsobení zvířat a rostlin na extrémní podmínky.
  • Studium biodiverzity a ekosystémů v polární oblasti.

2.Geografie:
Témata:

  • Polární oblasti jako část světové mapy.
  • Klimatické podmínky v polárních oblastech.
  • Dopady změn klimatu na polární oblasti.

3.Český jazyk:
Témata:

  • Vyprávění o vlastním dioramatu, popis zvířat, rostlin a prostředí.
  • Psaní krátkých esejí nebo reportáží o polárních oblastech a specifických zvířatech.

4.Výtvarná výchova:
Aktivity:

  • Vytvoření dioramy s detailními modely zvířat a prostředí.
  • Práce s různými materiály na vytváření reálně vypadajících modelů.

5.Environmentální výchova:
Témata:

  • Diskuze o ochraně polárních oblastí a jejich biodiverzity.
  • Pochopení vlivu člověka na klimatické změny a dopady na tyto oblasti.

6.Společenské vědy:
Témata:

  • Studium životního stylu a tradičních způsobů života domorodých obyvatel polárních oblastí.
  • Ekonomika a využívání přírodních zdrojů v těchto oblastech.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: